بجستان- فرمانده نیروی انتظامی بجستان از کشف دو محموله مواد مخدر به مقدار قریب به ۵۰۰ کیلو گرم توسط نیروهای این یگان در این شهرستان خبر داد.

دو محموله مواد مخدر در طول یک روز در بجستان کشف شد

به گزارش قدس انلاین، سرهنگ قدیر مصرخانی فرمانده انتظامی بجستان صبح امروز در جمع خبرنگاران گفت: ماموران مبارزه با مواد مخدر بجستان با همکاری پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی خراسان رضوی روز گذشته موفق به کشف دو محموله مواد مخدر از نوع تریاک شدند، محموله ی اول یک دستگاه خودرو سواری آردی بود که باخانواده درمحور بجستان به فیض آباد در حرکت بودند وپس از توقف و بازرسی مقدار   ۸۰ کیلو ۸۵۰ گرم ازنوع تریاک کشف و دو نفر در این خصوص دستگیر و به مراجع قضایی تحویل داده شدند.

سرهنگ مصر خانی افزود:دومین محموله از وانت پیکانی بود که در محور بجستان به فیض آباد شناسایی و بعد از ایست پلیس و عدم توجه راننده به اخطار پلیس متواری شد و بعد از تعقیب و گریز و با شلیک ماموران ما مجرم مجروح و دستگیر شد، در بازرسی به عمل آماده از وانت موفق به کشف ۳۸۷ کیلو و ۸۰۰ گرم تریاک که جاسازشده بود راکشف نمودند.

در مجموع مقدار ۴۶۸ کیلو و ۶۵۰ گرم تریاک کشف شد و یک دستگاه خودرو سواری اردی و یک دستگاه وانت پیکان متوقف و سه نفر دستگیر و برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی تحویل داده شدند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.